Tjenare jao

Ojojoj, länge sedan jag skrev ett normalt inlägg utan deppresiva inslag. Idag har jag riktigt mycket att göra faktist, som dom senaste månaderna typ.
 
 
Idag så ska jag städa hela rummet, bädda extrasängen, hjälpa Linnéa med sin uppsats, gå och mata katterna hos min far, lämna över en av katterna till bästa Jazmina, ta med en hem till mamma, hämta massor av kläder hos pappa, gå och hälsa på honom på sjukan och sedan vid 10 så kommer Chris hit OCH innan det måste jag varit social med Eva och Danne som kommer hit på besök..
 
Holy fuck! Inte så stor idé att blogga nu. Ska nog börja med att sätta på mig kläder och be. Sorry if i dissapoint ya, men ska lägga upp lite bilder iallafall. (på mig)
 
Det kommer bli som vanligt igen pappa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0