Im back NIGGUH!

Salam alaikum!
Hur mår ni bröder och systrar? Aa själv så har man gått enda till stan i vinterkylan och möts upp av Evelina som en kvart senare deckat på sängen. Nice, så vad ska jag göra? Måste röra mig hemåt snart men det är så kallt och nu måste jag ha en väska med mig också. Kill me someone?
 
Och jag vill också reda ut lite "rykten" och skit som kommit efter mig den senaste tiden. Jag är fortfarande muslim, jag har inte tagit av mig sjalen. Och jag tror fortfarande på Allah och Quranen och Islam. Alla har motgångar i livet. Och vissa har det inte så lätt att stå emot grejer som man vet är dåliga men som man skulle ha så "kul" med. Jag har slutat röka. Men inte cigg än. Jag har inget beroende. Och jag hoppas Inshallah att Allah gör det lättare för mig i framtiden. Men alla gör sina misstag. Vissa mer än andra. Men jag försöker iallafall att komma bort ifrån det dåliga, hitta på planer ocv. Och om eller när jag syndar så är det ingenting som folk har något med att göra? Mellan mig och Allah. Skitirriterande att varje gång jag gör något i MITT liv så blir der plötsligt ALLAs liv...
 
Men iallafall kul att snacka lite men jag ska röra mig.
Peace and Love-
 
Lite bilder bara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0