-.-

Just want to find a good guy. Someone that i can trust, someone to live for. Friends are fake. Family is to protective. Aint got noone to talk to. Cuz noone whould understand. Just want a guy. Thats all.
 
Shue. Mitt humör är fucked. Hatar alla här, vilket jag har rätt att göra.
Vill sticka, till typ hawaii eller jamaica, fast just nu skulle jag nöja mig med typ Stockholm. Vill inte vara i dethär huset, vill inte vara i denhär staden. Vill booort.
Ni undrar säkert "varför är hon så depp nu igen för?".
Jo, horfrisören klippte av typ hela mitt hår, folket planerar grejer utan mig och hör bara av sig sen för att kolla om dom kan chilla hos mig, min farsa vill inte ge mig cigg, o jag vill inte fråga mina "vänner". Den enda snubben som inte kan dömma mig och som jag gillar har inte tid för mig längre. Min mamma vill skicka bort mig, min farsa kom på en grej som gör honom fett besviken, min bror har problem och jag får inte hjälpa honom. Jag kommer säkert få gå om i skolan och jag är helt enkelt ensam i denhär stan och det är inte pga mig.
 
Så nu vet ni lite av de som pågår just nu, sen döm om ni vill. Vad man än säger eller gör så är det ingen som förstår.
 

Kommentarer
Postat av: Emina hajer Atia

jag finns för dig älskling, kämpa hårt så kommer allt att bli bra <3

2013-03-10 @ 11:04:39
URL: http://thisisthestoryaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0