Afan.

Tjenare. Sitter och tråkar just nu. Har tänkt att skriva om Stockholm men jag tar det någon annan dag, för nu har jag tankarna någon helt annanstans. 
 
Ändrade nyss min fbstatus till förlovad haha, bara för att jag är så forever alone. :)

Men iaf, jag är riktigt irriterad på en grej. Och de är världens alla grabbar. Varför har alla så jävla mycket luft, o tror att dom är perfekta och att alla vill ha dom? Tex, varför skulle dom inte skämmas att fråga en guzz om sex första gången dom träffas? Jo för att dom tror att det är helt normalt, och dom tror att dom kommer bli omtyckta. Men det är äckligt. Riktigt disqusting... 
Det visar bara att ni är desperata. 
 
Tjejer gillar när killar tar det lugnt. Och sen om man slutar upp som vänner, kk eller förhållande, det är 
alltid smartast att börja som vänner. Vad tror ni tjejerna tror om ni träffas, snackar en kvart och sen frågar du om ni kan ha sex? Tjejen blir för det första förolämpad, och sen så kommer hon tycka att du är slisk. Och du kommer få ett dåligt rycke bland tjejerna.
 
Killarna kanske snackar med dig och förklarar att det är så man ska vara hit o dit. Men jag säger till er alla. Ni vinner inget på det i längden. Kanske ett one night här o där men det är inte värt det.
 
Okejokej. Min hjärna har blivit helt knullad av massa shit så jag har svårt att skriva seriösa texter. Men jaja. Ska dra ut o träffa några åsnor. Ha det bra :*
 
Klockren bild btw. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0