What if its a sign?

 
Drömde en sjukt creepy dröm, börjar undra om drömmar kanske har en mening..
 
Min syster hade fått en bil. Och vi firade henne för hennes nya körkort. Hon hade fått det på något helt konstigt sätt eftersom hon var lika gammal i drömmen som hon är nu. En fin mörkgrön sportbil. När man gick in i den kunde man stå utan att slå huvudet i taket.
Vi kom på något okänt sätt till ett ställe med många olika rum. Hela familjen, för att fira hennes körkort. 
Jag märkte att det var något konstigt med min bror. Jag kollade på honom noga och märkte att hans ögon var röda. Jag frågade honom om han hade rökt på, och det hade han. Han var helt konstig. Babblade om skitkonstiga grejer. Hans konstighet växte mera och mera. Tillslut så började tilloch medskinnet under hans ögon typ vika ner sig. Jag satte tillbaka det snabbt. Helt galet. Sedan hörde man typ skott och skrik från en lägenhet. (ja, vi var utomhus då). Sedan kom det ut män med vapen osv. Vi sprang och hoppade över ett staket och kom till våran familj. Någon blev skjuten. Men kommer inte ihåg vem. Sedan så avslutade jag drömmen.
 
Jag "vaknade" i soffan, där jag somnat. Jag var orolig för min bror så jag gick till köket där han satt med en blond, lite tjock kille. Jag frågade honom, lite på skoj, om han har rökt på. Sa att jag hade drömt en läskig dröm osv. Han svarade inte, bara typ log. sen kollade jag på hans kompis, som sa att han inte viste. Jag bad min bror att kolla på mig. Och ja, hans ögon var rödsprängda. Och han blev konstigare för varje sekund.
 
Och sedan vaknade jag på riktigt. Tänk vad jävla creepy det var att förstå att jag drömde båda drömmarna. Så värkligt på något sätt. Kan fortfarande inte förstå. Är sjukt rädd. Vill inte sova igen...
 
 
 
Justdet. I första drömmen träffade jag Linnea där det fanns många dörrar. Hon sa att hon skulle höra av sig senare, vi kramades osv. Och i andra drömmen så antingen sa min syster, eller så såg jag på mobilen, att Linnea hade frågat om vi kunde ses snart. 
Kollade på mobilen såfort jag vaknade på rikigt. Men nej, inget från Linnea...
 
Mm... Jag är fucking rädd!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0