Reality is wrong. Dreams are for real.

Helluw. Har varit en knas dag. Typ. Bråkade nyss med morsan. Samma vanliga grejer. OCH jag oooorkar inte med det. Speciellt när man börjar förlora tilliten på typ exakt 5 personer i min vänskapskrets. På en fucking dag. TAMAM. 
 
Ahmen iallafall...
Linnea lämnade mig nyss, så nu är jag ensam med farsan och katten.
Borde plugga. Men gosh vad jobbigt! 
Och så kommer mamma ringa snart och tjata på mig att komma hem. Jag älskar henne, men jag önskar att hon kunde förstå att jag har mycket mera och mycket större problem än att hon är sur på mig för att jag varit hemma och ätit godis...
 
Nu ska jag ha en cigg. C yah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0