If i were a boy..

Hej.
Jag önskar ibland att jag föddes som man. För man kollar på vissa killar och tänker "Wtf, håller dom på med? Hur klär dom sig? Dom kommer aldrig få en tjej.". Om jag var en kille så skulle jag gymma direkt när ja fyllde 15. Och gymma hårt. För en människa med ett "fult" ansikte, kan iaf jämna ut det genom att träna upp riktigt fina abs. Armar, bröst och mage. Endast. Men mest armar. 
Jag skulle tagit lika lång tid på mig som jag gör nu att fixa mig, om jag va kille. Skulle sätt in vax, raka mig fint, och välja kläder i en halvtimme. Snygga kläder som gör att de bästa delarna på kroppen märks mera.
Känner vissa killar som har lite problem, vet inte hur dom ska få en tjej osv. Så jag säger bara, sköt om din kropp, bli lite tjejiga. Jag garanterar att det kommer att hjälpa.
 
Ja, jag vet. Man ska tänka på insidan istället för utsidan. Men utsidan ger insidan en chans. 
Så mm... killar, tänk på det iallafall.
 
(o nej, kör inget lebbsnack nu va? jag är inte lebb, utan tänker bara fööör mycket om helt random stuff. Khalas)
 
 
 
Shit va snygg jag skulle vara.. :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0