AWSOME.

 
Tjenare. Vaknade i tid idag, kom till skolan. Vi hade italienska, men jag och Maria gick tidigare för jag hade tid hos Peters tattoo kl 10. Skitduktig kille och jag är sjukt glad över min tattuering.
 
Bättre bild kommer när det röda runtom kommit bort.
 
Men sedan gick vi på stan, åt på mc donalds och så. Sen taggade vi hem. Jag sov, och väktes av mamma som ringde och sa att jag skulle gå hem för att min bror Elis och hans tjej satt i porten och kunde inte komma in. Så jag var tvungen att gå dit och låsa upp. 
 
Håret är nyfärgat också, den mörkaste färgen jag har haft på länge faktist. RIKTIGT NÖJD!
 
Fastän det ser ljusare ut på bilden..
 
Och nu sitter vi alla i soffan. Har nyss fått en lektion i nörd/dator.inte.data.stuff/. Ahh.. Förstår såå mycket. Men jag lär mig !
 
Nu ska jag ut och röka och sedan vara social. CIAO BITCHES!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0