Komma bort härifrån, hitta mig själv, stänga av min telefon..

Vet inte vad jag ska göra? Gråta, skrika, slåss? Jag har nått min fucking gräns nu. Vill bara bort från denhär horungestaden. Men jag har ingenstans att ta vägen.. Inga pengar, ingenting.
 
Alla är fucking backstabbers. Vet inte om jag har hittat en enda människa som är real här. Eller jo, alla är real tills någonting händer. När man verkligen behöver någon så finns det ingen där. Jag är så fucking trött på dethär. På allt. Jag går runt med människor som egentligen skiter i mig. 
 
Jag behöver en paus. Jag behöver försvinna.
 
Fuck allt och alla.
 
 
 

Om DU läser dethär så vet du vem du är. Ingen har gjort något mot mig som har sårat så mycket. Fast du vet vad jag har gått igenom senaste tiden. Jag hoppas att du skämms. Äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0