I forgot you for a while there..

Tjenare fan! Livet leker huh? Tamam, skönt att höra. Ah för mig så är det soooft också, tackar som frågar.

Oh right, imorgon är det söndag, men det stör mig faktiskt inte alls. (Jag brukar hata söndagar, and u know why) Det stör mig inte eftersom att jag icke har skolplikt längre. Ska nämligen gå om 1an. Ja, jag vet att det är synd men man måste ju se det från den ljusa sidan! Slippa lite stress och ta det lugnt ett tag..

Vist ska jag till skolan också. Men jag har ingen anledning att stressa längre! Yippie!

O btw. Är det någon som vet hur man kan få tag på något bra jobb? Nått bra tips? Känner att min ekonomi ligger lite typ begravd just nu. Uknow.

Ayde jalla gonatt. Om ni vill häffle, det år bra för er. Och jag säger jag beklagar redan nu för eran baksmälla imrn! Suckerds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0