When im gone, just carry on..

 
Hemma nu. Negativt på Soc, perfaperfa! Måste nästan fira det! Hehe.
Sen har man ju vart i Norrköping, träffat Kheris o bara chillat me idiotbrushan, o lite me hans kompis.
 
Också är skolan kaos. Hur fan kan det vara så svårt att bara vakna i tid? :o
Men igår innan jag somnade så tänkte jag ju vara lite smart o lura mig själv, så jag skulle ställa om klockan så att när jag vaknar så tror jag att jag är försenad så jag går upp skitsnabbt. Men såklart så är man blond och ställer klockan en halvtimme tidigare ist för senare. Vilket ledde till att jag trodde att jag hade skitlång tid kvar att sova. Smart chey. (y)
 
 
 
Tupac King Shakur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0