If you never try, you never know.

Hemma från Eskilstuna. Grym dag/kväll/natt/morgon! Synd att man taggade hem så tidigt. Men det var faktist riktigt chill, me nice pepz. Tyvärr va ej kameran med, skulle blivit några tunga bilder.. men äch fuck that!
 
Imrn blir det ANTINGEN Stockholm (om mami o papi låter.. ^^ ) eller så kommer en kompis hit från Kalmar. Soft...
Uppdaterar imörn när jag vet vad som kommer hända..
 
Men just nu.. så blire bara o softa, spendera tid me farsan och tjocka mig.
Snart börjar Criminal minds, och då dissar jag bloggen och lägger mig i soffan mot pappas axel istället. Family first. Alwais.
 
Sry, va tvungen o ha med åtmindstånde en bild ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0