Bara kärlek. <3

The family.  We were a strange little band of characters trudging through life sharing diseases and toothpaste, coveting one another's desserts, hiding shampoo, borrowing money, locking each other out of our rooms, inflicting pain and kissing to heal it in the same instant, loving, laughing, defending, and trying to figure out the common thread that bound us all together. 
~Erma Bombeck
 
 
Familjen framför allt. Vad som än händer så kommer dom alltid finnas där. Dom enda som älskar dig oavsett vad. Jag älskar er iaf ska ni veta. Ni är bäst! <3
 
Mamma:
Förlåt för allt jag har gjort. Tro mig, jag kommer göra dig stolt någon dag. Tack för att du finns för mig, o tack för allt som du gör för mig. Tack för näsan.. haha. Och du vet att fastän jag inte visar det så respekterar jag dig som fan. Finns ingen som dig. Fastän jag inte är lik dig och vi bråkar hela tiden, så vet du att du har en riktig stor plats i mitt hjärta. Nu och föralltid. Krya på dig .
 
Pappa: 
Du är som min bror. Jag kan prata med dig och jag vet att du förstår. Tack för alla tjänster du gör åt mig som jag egentligen inte ens borde tänka tanken att fråga dig om. När jag blir vuxen så ska jag köpa ett hus som vi ska dela på. Så kan du må bra som "mera gammal" utan att hamna på gatan.
Tack för att du finns. Älskar dig.
 
Emma:
Hej syster. Förlåt för de gånger som jag har svikit dig. Vet att jag inte är en så bra förebild. Men du KOMMER se upp till mig någon dag! Hehe. Du är som jag, fastän du inte vågar visa / erkänna det. Du vet att jag älskar dig. Min lilla tvilling. Haha. Puss på dig äckelbarn.
 
Noak:
Hey brushan. Du är en bra kille, kommer ihåg när du dog för zebror haha. De var nog första gången jag märkte att du hade ett hjärta. Du är begåvad innom nästan allt som du gör. Dålig förlorare men går in 100 procent hela tiden. Har en sjuk humor.. så sjuk att jag nästan inte vet om du är adopterad eller inte. Men jag älskar dig iallafall. Och tro mig. Jag kommer KRAMA dig hela ditt liv. Varesig du vill eller inte.
 
 
Puss och kram! ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0