Things i love, but no-body knows.

  • Att Sitta ute med en tänd cigg och bara se den brinna och långsamt bli kortare.
  • Att ligga/sitta ute i natten och bara kolla upp mot stjärnorna.
  • Att  befinna i någons kn och bara lyssna på hans hjärtslag och hålla i hans hand. Hårt.
  • Att sitta uppe på ett berg och kolla ut över staden, vid solnedgången, med en vattenpipa i handen.
  • Att stå utanför min port i mörkret och blåsa ut ciggarettrök och se hur den blir synlig under lampan och hur den åker upp och försvinner uppför kanten.
  • Att bara sitta ensam i mitt rum med Tupac i öronen och skriva på ett papper direkt från hjärtat. Som jag gör nu.
  • Känslan när man gör något som man inte får, och är rädd för att bli tagen. Mina bästa minnen är från sånna tillfällen.
  • Känslan i hjärtat när man tänker på någon som man älskar.
  • När man är med någon som oftast inte pratar om privata saker, och just då, i knske bara några minuter, berättar han om sitt liv, och man känner ett svagt band mellan varandra.
  • Att kolla folk i ögonen och se alla nyanser och mönster.
  • Att sitta i soffan med pappas arm om mina axlar och han suckar till och säger "Miin liilla gumma".
  • När man ligger i rummet och gråter, och Tuzzan kommer in, från en dörr som man trodde var stängd, och stryker sig mot mitt ansikte, min arm eller mitt ben.
  • Stunden när man träffar någon som man nyss varit osams med och man står och kramas i evigheter.
  • När en kille säger förlåt genom att komma och kramas bakifrån och viskar det i ditt öra.

Nu ska jag göra något som också har en plats på listan, "träffa någon som jag tror att jag börjar gilla".

 

/ Det ovanför är resultatet av att sitta ensam i mitt rum och bara tänka lite.



I've hade that friend that did those things with me. That could replace all those things on that list. But i lost what i had and i'll never get it back.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0