Tänk till.

Riktiga män slår inte kvinnor, riktiga män kallar inte kvinnor för hora, och riktiga män tar kvinnor som människor inte leksaker. Så tänk nu på de gångerdu har sett en kille slå en tjej. Hur många gånger du hört ordet "hora" komma ut från en killes mun, och hur många gånger dina kompisar blivit sårade endast för att en kille "lekt" lite.
Så hur många riktiga män finns det egentligen?
.
Det är så man väljer kille, tjejer.
Låt det var det första ni tänker på när ni träffar någon. Förerat eget bästa. Vissa människor måste lära sig att respektera.
.
.
#ThatsLife
.

.
Shue. Dagboksliknande inlägg nudå.
.
.
Mit liv är K.A.O.S för tillfället. Uppspelning på draman på torsdag. Tisdag Kabare, "Marijuana Productions" ska visa upp en liten dans som vi måste träna sönder på. Imorgon ska man visa till dom andra som ska va med på kabaren dansen, och imorgon ska vi visa för sjuorna våran pjäs. Med andra ord, Ingen fritid.
.
Annars då? Jo, Nationella har gått underbart, VG på matten (jag trodde inte att jag var så smart haha ;) ),
VG på engelskan, VG på biologin, och Säkert VG på svenskan (dåligt minne). Men jag är stolt, liksom min mamma.
Samhäll- Media nästa år ! ;)
.
Men vi ses när jag har tid och blogga. Men nu säger jag godnatt, Puss och Kram!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0