Älskarej <3




Först måste jag bara säga Förlåt mamma för att jag har varit riktigt jobbig osv. Men du vet att jag Älskar Dig och kommer alltid göra. Du är grym och om inte du hade funnits så vet jag inte vad som hade blivit av mig.


Hoppas du får en underbar dag, för det Förtjänar du. Puss





Som en sjö utan vatten, som en lykta utan ljus
Ett liv utan färger, det är inte du
Nån man ser då man blundar, som en ängel framför
Nån som hjälper en och flyga då man glömt hur man gör

Kär utan känslor eller skratta utan ljud
Ett liv utan färger, det är inte du
Nån som glömt alla bekymmer, en kvinna med mod
Nån som fattar vad man känner fast man talar utan ord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0