Fuck Aina!

Shu, ni vet att vissa tider så kollar man på sin mobil och det senaste mottagna smset var för typ ett par dagar sen. Just nu så är det absolut inte en sådan tid för mig. Jag har alla människor som jag behöver, är inte osams med en enda människa (typ), och får nya kontakter nästan varje dag.
.
Det är såhär jag vill ha det. Jag klarar inte av att vara forever alone mer än några timmar, jag får damp, och bara måste ut och träffa nån !
.
En liten uppdate på vad som har hänt den senaste tiden då:
Hor-aina bustade mig och jag fick bli hämtad från statonen av mamma. Men det var bara kul. Hehe. Så nu ska dom "hålla koll på mig", jag säger bara Lycka till!
Jag har på något sätt (jag vet inte hur) fått tillbaka min älskade syster Hajer in i mitt liv. Jag hade verkligen saknat henne!
Nationella proven har gått awsome , typ VG i genomsnitt. Glad chey här.
Har varit lite osams med lilla Linnea, men var med henne hela dan idag och nu är allt bra igen.
Också har det hänt llite oväntade saker på "pöjk"området... if you get what i mean ;)
Oocchh jag försöker sluta röka, har försökt röka 3 om dagen, men det varierar Grovt!
.
Nu har jag kramp i armen för den otroligt osköna ställningen som jag ligger. Och måste decka snart. för. Imorgon. Är. Det. Kaaoos!.
.
Nationella i matte hela förmiddagen, sedan orgentering till typ 2, sen ska ett gäng tjejor fixa sig hos mig innan balen som börjar halv 7. Nice som fan, och stressigt som in i helvete. Men vad ska man göra? Thats life dude ;)
.
Tumblr_m41622h2nj1rw6vjoo1_r2_500_large
-
Men jalla sov gott habibtis ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0