jaadu, jag försökte

Okay bror, nu ska ja blogga..

Men efter som jag är på bradåligt humör så kommer det inte funka...
Jag ler fasten jag plågas, varför vet jag inte, det bara känns i hjärtat.
som en sten.
Om något litet händer bara, så skulle jag brista. Och det skulle inte vara bra.
Jag orkar inte med tårar som aldrig tycks sluta rinna och minnen och tänkar som bara förtsätter dyka upp framför mina dimmiga ögon. Jag orkar inte!

... Och såklart blev jag mer nedstämd efter jag skrev detdär perfekt...

Men å andra sidan. Om något bra skulle hända så skulle det vända allting och leendet skulle representera hjärtat också. Men det skulle inte hända. Inte idag, inte på denhär tiden.



Blev inget normalt inlägg... jag kan bara inte...
Nu måste jag ut och ta en cigg och försöka stoppa alla jävla hortankar. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0