Rullar på

Shuue.
.
Hm vad ska jag säga? Livet ruuullar på.
Imorn skolavslutning, har inte tänkt på det ett  dugg fram tills idag.
Blev ett lite typiskt tjejögonblick "Oh fuck! What can i wear?!", girls you know the situation. Men det är lugnt nu, orkar inte tänka mycket på det.
Det som jag oroar mig för imorgon är att förstöra sminket helt och betygen. Kommer bli galet sorgligt...
.
I'll Miss You Guys A Lot. Fuckaste klassen haha !
.
.
Men livet kommer väll fortsätta rulla på, hoppas jag.
.
.
Jag vet att jag borde skriva gladaste inlägget. Som "YIPPIE sommarlov! :D ", men jag orkar seriöst inte. De för mycket som händer. Jag är seriöst somewere in-between Joy and Pain...
.
Thats it. Men oroa er inte för mig, jag mår bra :P Jag bara tänker lite för mycket.
.
.
Men BIG DAY TOMORROW! Sweet dreams sweethearts! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0