Be carefull who you trust becous the one you trust might use it against you... <3

Lösenord på bloggen? ^^
.
Vafan är dethär? OM ni ska komentera massa skit så skriv ut ert jävla namn! Annars är det fett fegt...
Folk tror att dom kan skriva vadfan dom vill, men jag tar fan inte åt mig. Jag lovar, så fortsätt kommentera, snälla?
.
Jag vet att jag inte är en sån som slår folk och grejer, inte ens självförsvar.
Jag tycker att det är fegt att slåss, det visar att man är rädd. Om man är mogen, modig så löser man saker med ord. De därför folk snackar om mig o håller på, för dom vet att jag inte gör nått ... Men jag är för i helvete en människa också.. ^^
.
Men jag ska inte bry mig, jag har så mycket att vara glad för. Och jag tänker vara glad.
.
Han är perfekt.
.
/OoOonlyme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0