2012!

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Ojoj... Allt som man kan tänka siG! :o
Har du några nyårslöften?
- jo, men dom e för personliga för o skriva ut här

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Haha, inte vad jag vet!

Vilka länder besökte du?
Inga :(

Vad önskar du att du gjort mindre?
Smoookin!

Bästa minnet från 2011?
Har många jävligt bra minnen... men kanske dagen som jag blev tsm med mitt ex? :P

Bästa köpet?
Vattenpipan ;P

Vad spenderade du mest pengar på?
Vetejfan... godis? ;o

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina betyg :D , och de bra människorna som jag funnit runtomkring mig! ;)
Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Helt varierat!

Favoritprogram på TV?
Scrubs, elr kanske simpsons? :P

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
Finns det säkert... kommer bara inte på nått nu!

Vad ser du mest framemot år 2012?
Börja gymnasiet, slutbetygen... love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0