2012 you are welcome :)

Helluw min nyårafton spenderades med vänner, och familjen!
Det var ganska bra!

Nu är det somsagt 2012!

Är det bara jag som är rädd? Ni vet, jordens undergång.. om man kollar i koranen och bibeln så står det olika grejer som kommer hända innan jordens undergång, och typ allting har hänt, så varför inte i år?

Jag är iallafall skiträdd. Men vi har iallafall lite mindre än ett år kvar.. får väll göra det bästa med det? Ifallatt  2012 existerar.. lixom..





Men nu suddar vi bort dom tankarna...
Och nu ska jag berätta lite saker som jag hoppas av det nya året.

Saker som jag vill göra:

  • Nattbada på sommaren!
  • Drika mig full som fan och bara ha roligt med kompisar.
  • Åka till London.
  • Bli riktigt jävla kär. (i dig)
  • Pierca naveln, eller skaffa liten tattoo.
  • Komma in på rätt linje.
  • Tälta ute.
  • Åka till Stockholm!
  • Hålla vikten.
  • Kyssa någon i regn, på nyår och under vatten.
  • Ha kul utan att ångra mig senare!
  • Sluta bita på naglarna...
  • Få mer vänner om mindre haters.
  • Låta folk se min riktiga personlighet snabbare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0