Yeepp..

F U C K  N Y K Ö P I N G ! va bara tvungen att uttrycka det...
F U C K  M I T T  L I V ! de oxå...

F U C K  F U C K I N G  A L L T !

nee... ja e int sur ^^



Okay, uppdatering nudå...
Jag har gjort illa foten så jag hoppar runt på kryckor som ger mig träningsvärk på armarna och blåmärken på händerna... awsome! :$


Länge sen ja bloggade så en hel del har hänt... O den störta delen är nog Stockholm med Linnea! Fyfan va kul vi hade! Lixom... boyz, boyz,,... and boyz... HEHE
Orkar int berätta allt så ni får klara er!

Ah juste, för alla som bryr sig om mig o är oroliga... Så mår jag ganska okey nu, blir lite smågrinig på nätterna osv, men jag klarar dethär---



Vetejfan va jag ska skriva... Har tråkigt men pallar ej messa nån, speciellt inte när jag int kan går nånstans... Men utanför porten kan jag ta mig... ;)


Ciaaao bitchez/ OoOonlyMe ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0