TaToOoOoooos

Okay jalla, nu ska jag blogga! ;)
.
Jag mår ganska bra, fast det e skola imrn fifan! Jag måste btw tacka Linnea o Maria för att de har funnits och finns där för mig när jag behöver. Love you guyzz.
.
Ingen fucking aning vad jag ska skriva, men jag fortsätter endå, har ju inget vettigt för mig att göra.
.

.
Juste! Nu kommer mamma dampa, men jag funderar iaf på att gadda mig!
Typ vid revbenen.. Min text skulle vara "Forever Young" eller "Amor Vincit Omnia (kärleken övervinner allt)", det skulle kosta en del men jag har kontakter som förhoppningsvis skulle fixa billigare till mig..
.....
Oh, jag kom nyss på en till text.. "if you dont live for something, you'll die for nothing", ?
.
Men jag är fortfarande inte säker på var jag skulle ha den... shecka in dehär (inte texterna utan placeringarna!)!
.
.
Komentera o säg vad ni tycker, tack? :)
.
CIaooo/OoOonlyme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0