Uppdate from my life

Fuck vad statistiken för bloggen går upp och ner, från de minsta (dom senaste typ 15 dagarna) och de högsta skiljer ca 60 personer... xo SicK!

Ah men iaf, har inte haft tid att blogga och funderar på att ta bort bloggen helt :p
Men iaf, livet flyter på fint. Skola, vänner, kärlek, allt e helt great!

Har haft två nationella prov, i svenska, och det gick jättebra! Jag ångrar lite att jag skolkade så fuckingöverdrivetmycket i 7an o 8an, eftersom jag egentlingen har så lätt i skolan! Men mina betyg är bra iaf! Jag kommer kunna komma in på min linje om jag håller mina 175 poäng, fast jag hoppas såklart att jag ska lykas höja dom !

Men aja, ska ut o ta en canserpinne, ciaoo! <3


En ful/Orediskerad/Gammal/Aldrigupplagd bild, bjuder ;P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0