Yah.

Jag har äntligen kommit på vad som är så fel med denhär staden! Eller.. ah, dehär människorna. 
Dom stackarna som bor här, dom som man räknar som sina "vänner", skulle kunna gå bakom din rygg. Dom skulle kunna nästan slå ner dig till marken. Utan att du skulle ens vara förvånad. För det är så dom är här. För instängda i en typ ensam liten ö. 
 
När jag lämnar nyköping. troligen om ca 3 år. Så kommer jag antingen vara så instängd i mig själv, inte kunna lita på någon, inte våga ta in nån i mitt liv.
Eller så jävla trött på allt, så jag bara kommer skita i allt som hänt fram till den dagen jag flyttar. Och bli största hippien med ett stort leende som springer runt, dansar, och bara är så glad över att jag "lever" igen! Och aldrig tänka på denhär staden.
Typ "..Men ... var bodde du förut?" , "Fick en "hjärnskakning" i typ förrgår, kommer inte ihåg ett piss fram till att vi flyttade ifrån stockholm när jag var två, nästa fråga tack!"
 
 
Nejmen. Gud va negativt. Måste få små-le åt mig själv. LOL. 
Äsch, varje dag går att överleva. Bara skita i allt. Hålla sig till dom som är "äkta".. och, ja, typ, leva.
 
Nu måste jag göra texten kursiv. Eftersom att då blir det svårare att läsa. Och då tror färre folk att jag är galen. Och stryka under den.
 


Aja, tack för mig! Godnatt go'ingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0