Imorgon är det 2013!

 

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Haha, väldigt mycket! vääääldigt mycket..

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nje... genomsnittet på mina vänner är nog ganska så unga fortfarande..

 

Dog någon som stod dig nära?

Nej, och tack gud för det! 

 

Vilka länder besökte du?

Haha.. funkar Danmark?

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

En pojkvän som Inte är en jävla idiot. Yehyeh lycka till att hitta någon här..

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Jävligt många... haha, orkar inte skriva ut alla.

 

Vad var din största framgång 2012?

Att jag lyckades komma in på min linje. Att jag har förbättrat min relation med min familj, osv.

 

 

Största misstaget?

Att jag varit så jävla dum. Litat på människor för mycket, och inte tänkt på mig själv. Och såklart att jag lyckades bli inblandad med soc..

 

Bästa köpet?

Julklapparna till familjen, annars har jag inte köpt något mera än cigg..

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Dom gick upp i "rök".

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Nja, har inte varit så jävla lycklig detta år. 

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Kartellen, Labyrint, Ison och Fille. Och jävligt massa Tupac. Orkar inte skriva upp låtar.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Stundvis har jag varit ganska så lycklig. Men annars så.. ah.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Typ, festat?

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Rökt. Haha. Och spenderat pengar på skit.

 

Blev du kär i år?

Jadå. En liten stund.

 

Favoritprogram på TV?

Mitt nya favvoprogram (när jag haft brist på liv) Ghost Wisperer!

 

Bästa boken du läste i år?

HEJ. Jag läser inte. Tyvärr. För korkad för det..

 

Största musikaliska upptäckten?

Haha... Att jag inte alls kan sjunga? och inte alls är musikalisk på något sätt!

 

Något du önskade dig och fick?

Min tattoering, och en såndär-grej-till-kameran-som-jag-alltid-glömmer-namnet-på. :P

 

(inte den, dendär blir i framtiden)
 
 

Något du önskade dig och inte fick?

Boxingspåse. Skulle iaf inte finnas plats för den. BUT IT WAS ONLY JUST A DREEEEAAMM...

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Var med släckten i Stockholm, som jag alltid är varannat år.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Lite mera pengar? Och lite mindre plugg? Och lite mindre irriterande falska vänner? Och mindre idiotiska killar?

 

Vad fick dig att må bra?

Mina guzzar. Och min katt som alltid finns där för mig. :*

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

J.B. Ne fifan. Måste vara Zain Malik. (Dont bully me)

 

Vem saknade du?

Många. Men ja träffar er snart igen.

 

De bästa nya människorna du träffade?

Da boys. Och massor mera.

 

Mest stolt över?

Mina biceps? Sjukt snygga. Och att jag började på gymmet, och massa annat.

 

Högsta önskan just nu?

Att ha detdär nyår'et som man aldrig riktigt lyckas uppnå de andra åren. Att fixa till allt. Och att påbörja 2013.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0