Bara för att..

Vad heter du? Anna Elizia Lindgren

Hur gammal är du? 16

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Ett fungerande flygplan.

Vad är din favoritmat? Maaaaaat. Mycket mat!

Nämn 5 saker du vill ha: Sommarlov, Para, En smartare hjärna, En bebis hemma och ischoklad..

Ditt favorit smycke? Mitt rasta halsband, i think :#

Din favorit film? Friday, A walk to remember... äsch har för mkt fritid för o kolla på filmer :)

Din favorit dag? Jul, Nyår, Dagen då sommarlovet börjar typ.

Ditt favorit ställe? Helsingborg, Sthlm, oooch INTE Nyköping.

 

Du gillar... dig (a' .. Nemen mina underbara vänner.
Du älskar... min familj, min katt och mina grabbar.
Du hatar... han, och människor som inte har nått annat liv än o sitta o snacka skit
Du litar på... Maria, Danne och Emzi.
Du måste... äta! 
Du ska... ta upp gymningen, och göra klart dehä så jag kan gå o äta.
Sen ska du... äta, och kanske typ träffa nån.
Imorgon ska du... Ligga hemma och sjuka!
Du vill... gå ut gymnasiet, flytta härifrån.
Du vill inte... ha såhär mkt mensvärk :(
Du vill kunna... läsa tankar.
Dina mål är att... fixa ett bra jobb och en underbar familj.
Du vill vara... på topp!
Du vill inte vara... här.

 

Converse eller högklackat? Both!
Mjukisbyxor eller Jeans? Mjukisar, men jeans oxå !
SportBH eller PushUp? Hellre pushup än sport...
Tavlor eller Poster? Tavlor.
Svart eller Vit? Vit.
Kallt eller Varmt? Varmt (Värme jag saknar dig!) :(
Långt eller kort hår? Långt,, på mig iaf.
Nyttig eller Onyttig mat? Båda!
Fest eller hemmakväll? Fest med vänner, Hemmakväll me kille elr familj!
Glass eller Kakor? Brownies...
TV eller Data? Dator.
Svensk eller utlänsk mat? Utlänsk... SAMBOUSA <3
Makaroner eller spagetti? Makaroner
Läsa små bloggar eller stora? Bara min... :)
Glad eller Ledsen? Smileyface!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0