Fuck pms . . .

"Jag lovar att jag har starkare tunga än dig! "
"Ska vi kolla efter eller?"  ;)



Oh jag kom på en sak! , det är freaking fredag! Ojojooj! Synd att mitt pms inte tar slut nån gång. När det kommer dagar när jag har såhär mycket humörsvängningar så brukar jag göra en checklista för mig själv, som ser ut såhär.

Glad
Överdrivet glad
Småsur
.. Skitsur
.. Arg
.. Ledsen
.. Gråt
Irriterad
.. Kärleksfull

Tjaa.. dagen är inte slut än ... kommer bli en låååång fredag ^^



Och jag måste bara säga "Once for all".

Fan vad omoget att hitta på rykten och skit bara för att man inte gillar någon så mycket, eller för att man är sugen på bråk. Har inte fått några namn. Men vem fan går och hittar på sådanna saker om folk? Jävligt omoget.


Nu är det mat! Ha det bra mina Hoes! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0