Thinking about my future

Sitter och tänker på framtiden. På gymnasiet.
Jag är hundratusen procent säker på att jag kommer välja "Samhäll - Medier, information och kommunikation" och lägga till extra kurs i psykologi... Oh gud hoppas att jag får tillräckligt med poeng för att komma in, för det är den enda linjen som jag verkligen vill ha..
Annars så verkar "Hotell och Turism" okey...

Och jag vill inte heller plugga i Nyköping... vill plugga i Eskilstuna, Uppsala, Norrköping eller någon annan stans. Vill bo på studentboende, och kunna fokusera mycket på skolan och inte på massa annat skit som alltid finns här i Nyköping. Vill såklart inte bo ensam, måste isf hitta någon att dela rum med ...

Men mamma kommer nog aldrig låta mig sticka... typ.
Men jag skulle nog sakna Bk lite... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0