tröök..

Vem/vad?

Vem sov hos dig senast? Danne

Vem tror du tänker på dig just nu? Ingen :$

Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Hajer ;)

Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? vetejfan, har ej haft min mobil..

Vem ringde dig senast? Momma

Vem kommer du aldrig att förlåta? finns nog några ..

Vem såg dig senast gråta? Baba

Vad får dig att bli rädd? Spindlar

Vad gjorde du i helgen? Var i Eskilstuna bror ;)

Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Börja knarka...

Vad tänker du på just nu? Att jag har ont i huvudet ..

Vad för mobiltelefon har du? Just nu, pappas jävklit gamla Sony Ericsson

Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Inga strumpor på mig

 

 

Är?

Är du snygg? sooom fan !

Är du brunett? Lite då och då...

Är du orolig för något just nu? Nja...

Är du lycklig? kan vara lyckligare..

Är det snyggt med rosa strumpor? AA :D

 

Är du oskuld? .

Är du mysig? yeepp ;)

Är det snyggt att vara riiiktigt smal? beror på hur ansiktet e ...

Är du ensam just nu? Ne, sitter bredvid min bruursha

Är det soligt ute? nääh

 

 

Har?

Har du någonsin ljugit för en vän? Think so..

Har du blivit sviken av en vän förut? Yupp

Har du plattat håret någongång? Haha aa

Har du något husdjur? yupp

Har du gått ner i vikt förut? Ahh

Har du hål i naveln? nope, men vill ha ;)

Har du blåa ögon? Ah oftast

Har du varit i Asien? nä :/

 

 

Vill?

Vill du ha breda höfter? Tkr att jag redan har de

Vill du vara smalare? Mmh

Vill du ha en hund? nää

Vill du att det ska vara soligt nu? Ja

Vill du ha sex just nu? Jag klarar mig ;)

Vill du vara singel? nevaah!

Vill du sova just nu? vetejfan

 

 

Kan?

Kan du cykla fort? yeeop

Kan du sminka snyggt? tillräckligt

Kan du springa långt? Ibland

Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i en vecka? Dont wanna find out... haha

Kan du bita dig i tån? Ja

Hur många solglasögon äger du? none

Hur länge ska du vara vaken idag? får se

 

 

Ska?

Ska du sova snart? kanske det

Ska du utomlands i år? hoppas!

Ska du ha något svart på dig imorgon? ah min jacka tror jah ..

Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Idont care

Ska man va lång eller kort när man är kille? Längre än mig iaf..

Ska du duscha i morgon? think soooo

Ska du köpa något i veckan? venne

Ska vi sluta ställa frågor nu? mmh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0