Me <3 Eskilstuna!

LÖRDAG: väcktes ganska tidigt av maria i telfeonen som frågade om ja ville hänga med och sova över i Eskilstuna hoss Yasmin och Rihanna, jag sa såklart ja. Jag började packa och sen stack jag! I eskilstuna så mötte dom upp mig så åkte vi till lägenheten. Där var det massor av sööööta barn som skulle fira att Rihanna fyllde två år! Det blev lite mat, dans och tårta ;) senare så gick jag ut för att träffa Kheris. Det var fett roligt. Kom hem typ klockan 1, och då blev det direkt till o sova!

SÖNDAG: Vaknade i okej tid, åt frukost. Sen gick jag ut med Maria och kollade på några som spelade forbollsmactch.. var där en stund, innan Marwa och Ikram kom ut, dåå gick vi till någon affär, träffade Kheris då också. Vi skulle ha tagit bussen som gick klockan 4, så att jag också skulle hinna följa med Hajer till moskeen... men min mobil dog, så jag knde inte se klockan. Jag hare roligt med Kheris och tiden gick skitsnabbt. Ingen av oss kunde ju se tiden så vi gick in på Kebabställe.. dom sa att klockan var 7! jag tnkte att maria o dom säkert redan hade åkt så jag och Kheris åt lite där, innan vi gick till lägenheten. Yasmin sa att Maria och dom var på Bt, så vii tog bussen dit. Sen stack daa hoee... ;)  Vi väntade läänge på sista bussen.. kl. 22.15... men när klockan var 22 så sa någon att bussen var intälld så vi tog en annan buss, tillbaka till Yasmin... Sen så såg vi såklart i backspegeln att Nyköpingsbussen kom bakom oss... Yippie...!

Men sen kom vi tillbaka till lägenheten och sov typ direkt...

IDAG: Vaknade vi omääänskligt tidigt :O fäätt tidigt! Vi packade och stack direkt till bussen... Vi hoppade på den, och åt pizza som frukost på bussen.. Haha. Sen kom vi tillbaka till skolan... men alla verkar annurlunda på något sätt... såhär deprimerad stämning. Jag fick ont i huvudet så jag stack hem... och här är jag!



Nu ska jag snacka me miiin boii ;) puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0