Give me my hair BACK!

Hej, nu blir det en liten sammanfattning från dom senaste dagarna:

Torsdag: Var det först skola sålart. b-b-b-boooring. Sen efter skolan så gick jag och Maria hem t mig och vi skrev en heeel lång sida med text, alltså en uppsats, som skulle lämnas in på fredag. jobbigt. Sen åt vi hos mig, innan maria gick hem och jag stack till pappa.. ringde min finaste pojkvänn på kvällen o snackade med han tills vi typ somnade...

Fredag: Efter skolan så stack jag och Maria ner till stan. Vi gick in på H&M, som förresten har blivit jättefint när dom fixade om, och Maria lämnade några byxor. Sen mötte vi upp mamma, och gick till frisören. Jag klippte mig. Det blev väll okej... men frisören såg riktigt bra ut och han hade ett fint leende... (a' haha
Men sedan så bjöd mamma oss på fika, sen åkte vi hem en sväng innan mamma skutsade oss till Citygrillen. Tjockt, jag vet. :P Det var fätt gott ! :) tror att jag lyckades lägga på mig några kilon... ;) Sedan tog vi bussen hem, träffade Amanda och hennes kompis på bussen, dom skulle till något disco på Långberg, så jag och Maria tänkte gå och spionera lite där. :P Vi kom dit, och som vntat så var det bara små barn, men vi dansade lite framför dom haha, men sen stack jag och Maria hem till mig, jag hämtade sovgrejjor, sedan gick vi hem till Maria. Vi åt lite, kollade på Idol, jag snackade lite med Kheris, och sedan sov vi.

... Jag tror faktist inte att jag kan sova bra utan att snacka med min darlig. och så är det bara..

Idag: Vaknade jag hos Maria, fixade mig väldigt lite, åt frukost, och gick till tvättstugan med hon och hennes syster, shillade där en stund, gick upp och åt lite... sen stack jag hem och here i am ;)


.                                  Förut                                                        NU
Mitt hår är friskare nu men det är fööör kort :'( BUHU ! Im gonna die...

Men inte ni så Ha det bra bitches :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0