Its just love

Sitter och skriver på en uppsats om fördommar. Beskriver i riktigt detalj två killar som strular. Så kul att se min lärares ansikte när han läser det! :D
Längtar




Adorable :)

Min åsikt:
Jag tycker att det är fel att hata. Den kärlek som en kille känner för en kille, eller en tjej för en tjej är som kärleken som du känner för din partner. Kärlek är kärlek. Det borde vara en vacker sak men allt för många hatar.
Jag har själv svårt att tänka så om tjejer som är lespiska, men jag acsepterar det.
Alla borde våga komma ut från garderoben. och ingen borde bli dömda för den man är.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Påminner mig om den gamla serien Nile City, den brukar inledas med "Vuxna män som gör saker tillsammans".



Dock så verkar den inte finnas på SVTPlay, de har tagit bort det... Den fanns där förut.

2011-11-12 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0