Im so excited ;D

Tjoe, kom nyss från jobbet. Jobbade en dag på mammas jobb, i köket osv.
Det var väll okej, men vi slutade tidigt och nu sitter jag vid Fb och äter chips, och jag är feett taggad!
Taggad för att plugga! Nu har jag bestämt mig för att fixa skolan till 110%! Jag ska fucking fixa bra betyg så att jag kan komma in på vilket gymnasium som jag vill. Det är seriöst typ om min framtid. Och jag behöver nog lite exta höga poäng om jag skulle studera i Eskilstuna, vilket kanske är aktuellt, men när man pluggar i en annan stad så har man automatiskt låg prioritet typ. Men inte om man har bra betyg såklart!

Efter Marias dugsi så ska vi tagga till henne och plugga ;) Det är bra att maria också har bestämt sig för att fixa skolan bra, så att vi kan fixa den tillsammans. Det är typ roligare då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0