the perfect world - if everybody was like me..

Sitter och tjockar mig. HiHi! Familjen sitter ock kollar på Så mycket bättre. Och jag sitter och håller för öronen.. typ. Förutom när Timbaktu sjunger "De gör ont". Biig LOL.

Timbaktu är bra. Hans texter, men mest så gillar jag hans Skånska. Så Sexigt.. på nått sätt.. hm.

Du spela mina närver ut tills dom brast
En cancer i röven vart jag än satt
Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsåkning går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart
Du spela mina närver ut tills dom brast
En cancer i röven vart jag än satt
Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsåkning går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart

Hälsa till satan vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0