Lägenhet... my ass.

Hej. Har ett skiitjobbigt projekt i hemkunskapen som måste vara klar imorgon. Helt sjukt, vi måste först göra en liten ritning på en lägenhet i någon skala. Sedan ska vi leta möbler på olika hemsidor, och riktig affärer. Vi ska ha bild på möblerna, ta all fakta, mått och grejer, och sätta in på en a4.  Vi ska också skriva om varje rum och varje möbel. varför möblerna är bra och varför jag placerade dom där jag gjorde det... Sedan ska vi rita in möblerna, på rätt skala.. på ritningen.. Och sen är det klart.

Men felet är att endå jag, bara har haft två lektioner med dator att göra detta! :o
Helt fucking sjukt. man borde fan anmäla läraren eller något.
En riktigt smart och duktig tjej i klassen jobbade med projektet 8 timmar hemma! och hon har nog haft dtan i skolan nån gång mer än jag! OMFG.

..

Helt sjukt. Men annars mår jag toppen ;) måste gå hem och fixa dethär skiten snart. men aj, det får vänta!

Eller... nej, bäst att fiva det nu. Ses senare snyggingar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

På vår tid i skolan så fick man beställa hem en IKEA katalog och inte använda internet.

2011-11-16 @ 08:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0