I cant stand knowing that i hurted you as much as you hurted me.. but somehow i want you to be hurt.

Hej jag sitter och väntar på att min jordgubbspudding ska bli klar! Haha idiot jag är!
Jga blandade allting sen efter la jag bara in den i kylen...
Sedan pratade Hajer med mig och skällde ut mg oh sa att man skulle blanda den i en kastrull på spisen, tills den blir hård... Ooops.. (a

SÅ jag fick göra det och nu väntar jag på att den ska bli perfecto !

Annars så lever jag, vilket jag är glad för.
Mina vackra vänner har hjälpt mig att bli normal igen efter de jobbiga som hände i söndags. Så jag klarar mig. Men det är tufft att förlora någon som betytt så mycket.

Men Aja... Maria, Hajer, Aliya, Firdosa, Amir, Kim och Oskar... Tack för att ni finns för mig <3

Nu måste jag gå till Danne, så vi ses dickheads/OoOonlyme

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2011-12-01 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0