hola que tal?

Jag har liite kris just nu!
Mina Convers blev smutsiga så jag la dom i tvättmaskinen. Sen skulle vi ha sådanna där stavar som blir varma som man lägger i skor när dom ska torka. Så hittar vi inte dom!
så mina skor är genomvåta :(
det är ju skola imorgon, vad f*n ska man ha på sig då?
Får väll skämma ut mig :bigeyes:


Annars då?

Jag är astjock. hehe. I förrgår så bombade jag med mat på max. jag beställde sallad men jag fick kycklinghamburgare -,-
Sen igår så åt jag fett goda spett på Rohdos tillsammans med bästa Hajer!
Sen åt jag first Lasagne hos Danne innan vi stack till bion (och käkade godis ofc) :P
Jaadu, det går ju jättebra med min hemliga "diet". Att äta så lite som möjligt. Typ.

bilder på mig ser alltid bättre ut upp o ned xP

Ciao dickheads! / OoOonlyme

PS: Ny header är på väg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0