Dag 18 – Vad jag åt idag.

Jag tog ju konfirmationen idag! Jätteskönt! men jag kommer sakna alla, speciellt dom som inte kommer gå ledarskola... "Erik", host...
.
Men typ mycket av släkten var där så vi hade en lokal tillsammmans med dannes släkt! Där blev det mycket mat! kan man säga!
.
.
Taccos!
tårta!
kladdkaka!
godis!
Tortillachips!
.

.
och mycke mera!
.
Sen fick jag presenter också!
.
Av syskonen och mamma så fick jag en One Piece! och ett bälte :)
Av mormor så fick jag ett kors-halsband, och ett armband.
Av pappa fick jag ett diamanthalsband!
Av Laura fick jag ett presentkort på h&m.
Av Lena och gänget så fick jag en "prova på zorbing" för två.
Av Billy fick jag ett presentkort på guldfynd!
.
.
Jag är riktigt nööjd! :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0