Hiss o diss!

HISS!


- Trey songz! Trodde aldrig att jag skulle gilla honom men det finns en låt som blowed me away! Så söt!

- TV 11! Nya, uppgraderade MTV! Mindre skit på denna kanal. Men endå likt mtv på många sätt!

- Sommaren! Varför ska man sova när solen endå går upp kl. 3? Man klarar lätt att vara vake hela natten, utan att tröttna!

- Min oförstörbara mobil! Den suger, det bra är att man kan tappa/slänga den i marken hur mkt hom helst, utan att den går sönter! Superpraktiskt när man är på dåligt humör! haha!


DISS!


- Nicky Minaj! Hörde hennes låt när jag kom på att jag ville skriva en diss! haha. neemen jag är bara inte ett fan...

- Myggor! Usch. Aj. Fy. schas. Dö!

- Vackra fejkringar och armband! Dom är så fina att man måste ha på sig dom. Sen blir man helt blå efter!

- Äckliga sniglar! som man inte ser, som man råkar mosa, som gör att man blir spynödig! Sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0