"rubrik"

Tja. NU ska jag för första gången på länge berätta om min dag.

Vaknade ca kl 13 av hajer som sa att hennes brorsdotter ville ha mig (a), så jag gick till parken och lekte med dom... Jag vill ha barn... Hon e bara fööör gullig. Sedan stack jag hem, och Maria kom tll mig strax efteråt. Vi gick till henne och åt, seda till affären, och sen mötte vi Amanda och Linnea. Hade skitkul med dom, bara luffade runt oh brände upp allt möjligt ;o
Sen stack maria för o kolla på någon serie, så jag och dom andra två mupparna gick runt och snackade om allt mellan himmel och jord..

Sen gick vi till Linnea, åt mat och sjöng singstar...

...och nu sitter jag här... vid facebook... och försöker komma på något att göra...
Jag borde kanske skriva om dendär boken,,, vi ska redovisa på onsdag, och göra powerpoin imorgon efer skolan... och vi har inte skrivit än...
men neh... jag kör tetris istället ;)




bara för att jag inte kan sluta sjunga den.. dumma singstar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0