tankar ..

Jag har tänkt på en sak. Rätta mig om jag har fel.


I början av lovet så levde alla livet och ingen klagade på något. Nån månad in i lovet så hörde man om massa par som gjorde slut. För några veckor sen, så hittade många nya partners (oftast helt oväntade). Och ungeför nu, och några veckor tillbaka så mår alla dåligt, bombas av drama.

 

Om du inte har varit med om nått sånnthär under sommaren, så har du jävligt tur. :P

 


 

Och Just nu funderar jag över hur jag kan prata om mitt provatliv på bloggen utan att något händer. ? Förstår ni?

Men typ såhär. (ska berätta med några ord vad som händer)


*Mormor skickade ett brev till mig. Hon skrev att hon var besviken på mig, att jag måste fixa till mitt liv. Och typ skaffa nya vänner. Allting p.g.a av en liten hemmafest som spårade ur.

*Jag är trött på att vara singel. men problemet ligger i att alla killar här är bara ute efter att ha roligt.

*Skolan äter upp mig innifrån. Jag måste få upp mina betyg. Och alla ska veta att jag FÖRSÖKER, men det är svårt.

*Jag oroar mig mycket för min familj, speciellt min pappa.

*Kompisarna är bra, och jag vet vilka som jag kan lita på. Och vilka jag inte klara av att förlora. Och jag orkar inte med mera bråk.

*Jag vet ungefär hur jag vill leva mitt liv. Men jag har fortfarande ett STORT beslut att ta. Som skulle förändra allt.

 

Ja ungefär så. Mycket att fixa och fundera över, som jag inte tänker nämna här också. det finns inget som heter "vänta" längre.

Ciao bellos / OoOonlyme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0