It takes a fool to remain sane ..

I have plans and you just mess it up... but still im not giving up bby .




Hey, efter det senaste inlägget så stack jag ju somsagt till hajer.
Skitroligt :)
.
vi åt lite snacks typ och sen kollade vi på film... Även fast den var skitdålig gjord så var den lite läskig ;$
men jag har sett värre.. tyvärr så glömde jag namnet på filmen.. smart ja vet :P
Men det var roligt.
.
Älskareejj skiitmkt sis!
.

.
Och Jag håller vad jag lovat! Jag skrev förut att jag skulle visa er vad jag lyssnade på för några år sen, och det gjorde jag inte så här kommer några av dom låtarna som jag bara adored för ett tag sen.
.
.
Jag ska inte ljuga, min musikstil är inte längre såhär, den är helt anurlunda! Men domhär låtarna är riktigt bra. Det finns en känsla och en mening bakom dom...
Jag kan inte förstå hur folk kan skämmas för dåtiden. För då var det exakt vad du ville...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0