Uppdatering*

Forlat for dalig uppdatering! Jag ar just nu pa ett mysigt hotell i orebro med familjen! Skitnice har, funderar pa att flytta hit non dag.. om nagra or..

(Norskt tangentbord btw, hoppas ni ser vad jag skriver)

Igar var vi pa stan, fick ny Bh, och kopte en ny troja. bilder kmr sen om jag orkar... ;P
Och idag var vi badhuset, Ajj, sager jag bara! Ouff forsen. men det e kul ;D

Aker hem imorgon till bk! Saknar manniskorna..., liiite.

(skiiitkattigkille kmr forbi) Haha! Asso hotellet ligger granne med Ica och Max och lite annat skit, so manniskor ser man ju... lite spionage ;)


Dar e jag at this moment! Avundsjuka hah?


Sitter ungefar exakt har nu ;)


Och so e rummet! SWAAAG!

Ha de bra , uppdaterar non annan dag! ska leta reda po mina syskon :o

Ciaaaoo bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0