Swäääägg!

DAGENS KLÄDER: Hudfärgade strupbyxor, beiga tchinosshorts, svart linne,bandage runt foten , typ
DAGENS FRISYR: Utsläpp, dåligt plattat, 
DAGENS SMINK: foundation, mascara, lite kajal (?) coh liiite rouge
DAGENS VILL HA: Mat!
DAGENS PLANER: Sooova ;)
DAGENS JOBBIGA: Skolan! (o lite personligt drama)
DAGENS ROLIGASTE: Det finns säkert nått, men jag har glömt (a'
DAGENS HUMÖR: PMS! 
DAGENS LÄNGTAN: Sooova!!
DAGENS FUNDERING: fuck allt o alla
DAGENS BEROENDE: Oboooooy!
DAGENS MUSIK: Jason Derulo!
DAGENS MÅSTE: tjuväta nått, och sen sova
DAGENS VÄDER: Vet inte, orkar inte kolla upp. Det är mörkt nu tror jah.
DAGENS ORD: Swääg!

 

Jag och min vackra syster första dagen i skolan... Ja, jag var trötttt! :P



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0