Pms.se !

Ohmygosh.

Jag säger till er alla, irritera mig inte Nu. Min fucking fitt mobil stängdes av från ingenstans med fullt batteri, och jag har provat allt. Den går inte att sätta på! (misstolka inte, tack ;) ) .
Och Just imorgon som jag behöver den som FAN. Ska med Danne till stan, och måste messa han vilken tid jag slutar skoln. Och businezz som jag måste fixa. Och exakt ALLT behöer jag mobilen till!
Slängde den nyss i väggen. Jävla fitta. Gå och dö.

Någon som har en mobil att skänka bort för 80 kr? x) (har inte mera)
Spelar ingen roll hur den ser ut o grejor.
Bara den går o sätta på (misstolka inte. tack), och att det går att messa/ringa med. Its all i need!!
SKIIITVIKTIGT!




Egentligen så vill jag ha en ny mobil. men det får jag inte av mina föräldrar endå. Och jag tnkte använda min lön till det men det kom viktigare saker som jag behövde. Tro det eller ej, mamma.

Men om jag skulle önska mig nått just nu, så skulle det vara en ny mobil. Glöm allt annat!
Och nu kommer jag få dampanfall. Känner det på mig!!
VAR FAN SKA JAG TA VÄGEN?!!


Och nu blev jag glad igen. SHIIT! Jag kommer freaking dÖÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0