Einstein jr !

designen är klaar!! JAG ÄR STOLT som fan! :D
Tänker nog sova snart, så fort jag och Hajer lägger på i telefonen... ska upp tidigt imorgon..

Jag har fått en ide!
Eftersom det inte går att ta en video från youtube och göra den liten.
det är fuckat, så jag kan bara lägga ut heeeela fyrkantiga videon. och det är inte fint :P
Men varje dag i 7 dagar så ska jag lägga upp en video/låt som jag gillade för några år sen. När jag hade helt annan musikstil. Varje dag i 7 dagar så ska ni få ett litet smakprov av vad jag lyssnade på då.
om ni skulle vilja veta altså. ja tvingar er inte, lol.
.
Men jag STARTAR TODAY!
.
Inget dumt om killarna... men jag fattar typ inte att jag lyssnade pa dehär :P

Ciao bellos! /OoOonlyMe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0