det är lördag!

Som någon i skolan sa; Alla har pms i idag!
kanske har han rätt, jag verkar endå ha det. nyss var jag så sur att jag höll på att ta sönder min mobil, men sen fick jag ett sms och nu är jag lugn igen...

så vad händer? Det är lördag! yippie! men vad kan man göra då?
Mamma är i skåne, syskonen är ute någonstans, ingen får gå ut, bästa killkompisen är nog i norrköping, vill inte gå ut själv... :/

perfekt ju!


4603396369_dbcab3b3dc_z_large

Dagens tanke;
något som jag har tänkt på flera gånger.... att ta bussen till aspa. Gå runt min gamla skola, dagiset. sen fortsätta längs vägen enda ned till aspa, förbi huset so jag växte upp i. kanske smita in i ladugården... gå till lilla kiosken och hälsa på den sura gumman som blev sur när vi ville ge henne blommor.... he...he. kanske gå enda till kyrkan...
Det är bara det
att jag är seriöst inte en person som  gillar att vara ensam. syskonen skulle vara för lata, och inga av kompisarna som jag umgås med vet enns var aspa ligger. haha..

Men får se till att komma ut dit någon dag / vecka / månad / år / LIVSTID ...

men vi ses, måste äta... TACCOS ! mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0